Pengikut

Rabu, 2 Oktober 2013

big mouth for the big tummy

hari ni mood aku nak berblog... so korang sila baca bersama sedu sedan melihat betapa aku gila makan....... jangan hairan la kalau badan aku makin tombam bagai ditiup.... korang jangan tak tahu, aku ni 5 tahun yang lepas adalah cekeding but not now because i is giant hahahahahaha....... cukup aku mengarut, sekarang aku nak cerita... dekat Sungai Petani ada satu restoren yang the best gak la... restoren ni adalah untuk orang berselera besar cam tajuk aku ni.... the big mouth for the big tummy....  memang korang kalau makan kat sana portion dia memang besar..... harga dia xde la mahal sangat... dan rase dia good... 


petang dah time kami p tu... aku ngn en.zaza n auni je kuaq sebab my mom xde dia gi umah kak aku... dah kuaq tu apa kate kita isi dulu perut untuk mengelakkan rase lapo... hahahaha alasan semua tu....  tapi nak dijadikan cerita auni sangat tidak baik mood dia... satu meja tu dia bersilat... dia dah keluar bunga silat sejak dari dalam kereta but aku rase cam boleh handle lagi budak ni.... so bawa masuk jugak la dia p makan kan.... dalam restoren tu habis dia bertempik angkat kerusi comei tu kehulu ke hilir...dah la korang bukan nak dengar pun aku ngarut kn..... moh kite tengok ape yang kami makan....




 ni air aku... coklat walnut amenda ntah lupa aku dah tak ingat..... yang pasti dalam air tu de walnut cincang2 tu...
 


 
 ni air auni.. lemon tea suam...hahahaha... time tu hujan aku xbagi minum ais....



 sapa xkenal en.zaza, dia ni kalau pilih mesti nak over tau... hahahahah.... air ntah bape perisa ntah dia oder.. ni minuman diantara yang special la tu.....



 yang ni en.zaza oder triple H kot ntah la...xsilap aku triple H ni bukan ke pemain gusti tu ke..... hahahaha xlalu aku nak bayang kalau makan ni dok ingat yang gusti tu..... hahahaha

 

yang ni aku saje oder konon nak lepak2 la leh makan bende alah tu... murah je rm 5.00 de 6 ketul ke 5ketul ntah.... bugger kat bawah ni aku punya konon nak try la kan bugger dia... not bad la ok.... but dry kit daging dia.... i is cerewet..... biasa la..... al maklum en.zaza memang berbulu kalau aku komen bab makan... dia kate aku ni tok nenek.... mulut memang lezer mamat tu.....
 




lihatlah muka auni sedang mencincang triple H papa dia... dia memang mood xbape elok so semua dia kerjakan... tinggal wing ayam tu xterbang..... yang si papa dia ditepi sedang bersabar menahan geram yang teramat... hahahaha ce tengok muka auni sangat puas kan...... korang xtau muka papa dia camne plak.... hahahahaha



last2 makan separuh bugger n bungkus bawa balik but triple H tetap solosai jugak ok...... so sape2 yang teringin n datang ke SP n  rase diri korang tu big mouth n big tummy boleh la datang restoren tu....  dekat taman sejati indah, restoren berhadapan dengan parkson.... restoren BIG MOUTH......

selamat sore hari dah hujan aku mau berangkat pulang... bubyeeeeeeeee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan