Pengikut

Selasa, 11 Ogos 2015

OOOOO HIDUP LAGI BLOG NI.....

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


kembali bersua... lamanya aku bercuti dari tulis blog ni... bukan ape uolss... i bz bertambah kemalasan.... banyak kali kot niat dihati nak menaip nak luahkan rasa tapi hanya tinggal angan-angan pak pandir... 

ditambah pulak semua pic dalam fon xleh transfer  masok pc lagi la akak ni malas nak buka blog ni... sampai la hari ni ntah ape semangat yang datang aku teros menaip tanpa henti... nampak tak semangat kak limah datang menjelma... kahkah...

uolss semua... nak tahu tak aku banyak cita nak story.... jap bak aku list dulu apa yang jadi dalam kehidupan aku sepanjang aku mendiamkan diri ni...

     1) bos baru
     2) kejadian aneh
     3) kite pregnant anak ke-2
     4) husband kite dapat kerja baru..bye2 aeon kredit sob..sob..
     5) awas awak perempuan!!!!!
     6) pas peknen harus la bersalin
     7) kite masuk rumah baru kite
     8) semangat masok kerja 
     9) kite warded BP high 
    10) kejiranan kite best...
    11) keluarga baru....
    12) after 5years kite tukaq jabatan...
    13) anak-anak ku dan kehidupan kini...



tengok la banyak sangat cerita.... sampai aku sendiri tak tau nak mula tang mana.... tu cerita yang penting la jugak yang aku list yang hat kecik2 pun banyakkkkk tapi nanti dulu la.... bagi aku habiskan yang ni dulu... tujuan aku tuleh blog ni bukan nak share hal peribadi aku tapi nak pahatkan cerita aku untuk tatapan diri sendiri.. kot nanti boleh baca balik time tua2 insya allah kalau dipanjangkan umur... ok la bye...bye..bye... nak rangka  karangan hat no 1..... kiikikiki ehhhh xsyok la gelak cam tu..rasa xpuas... kahkahkah... xpun hahahaha....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan