Pengikut

Ahad, 19 Mei 2013

GOSIPP PANASSSSSS

hai semua... Assalamualaikum....


bersawang-sawang blog aku ni haa.... banyak entry yang tertangguh memang dok nak up entry best tapi xjalan jugak... ai is so busy ok..... busy sampai xtau punca tau.... minggu lepas aku dok bace la kat internet ni kan pasai cerita afiq muiz artis yang baru nek tu.... baru ke lame? ke aku yang ketinggalan xkenal orang.... biar la... tapi aku nak cerita pasal si afiq muiz ni yang telah bergelorak hubungannye dengan mak dia sendiri... kesnye mak dia gelar dia anak derhaka sebab telah menderhaka serta membuang keluarga kerana semakin lupa diri.... susulan kenyataan itu, dia telah berani tampil membuat sidang media yang diadakan di Subang Parade semalam, Afiq dan teman rapatnya, Eina Azman menjelaskan perkara sebenar.
"Saya tak pernah buang keluarga saya. Ibu saya yang halau saya dari rumah, maki hamun saya, cakap saya anak derhaka dan anak yang tak guna. Ibu saya tak pernah sayang saya dan saya tak tahu apa motif ibu berbuat demikian.
Perkara ini terjadi apabila saya berkawan rapat dengan Eina Azman. Keluarga saya tak sukakan Eina dan selalu tuduh Eina macam-macam. Saya selalu nasihat adik saya yang menghina Eina. Melaui Twitter, adik saya mengatakan yang Eina berwajah buruk, kaki kikis, tak sepadan dengan saya, dan macam-macam lagi. Saya malu dengan adik saya sendiri sebab dia biadap. Apabila perkara ini terjadi, saya dihalau keluar dari rumah.
Saya kerja siang malam, ibu tak pernah tanya khabar. Dia hanya bertanya mengenai duit saya sahaja. Kalau saya tak bagi, saya kena pukul dengan abang saya. Ibu buruk-burukkan saya sehingga abang saya pernah mengamuk dan pijak kepala saya sampai saya tak boleh bangun enam jam."
 ni komen dari akak yang dah rase diri ini tua.... hahahahaha

ape saje la masalah korang anak beranak peless la iye... jangan la sampai dihidu or diketahui oleh orang awam... bukan xboleh tapi benda ni lebih parah dari baik... masalah or pekung kita tu simpan la baik2.... ni nak heboh tu nape???

lagi satu... ko ni afiq muiz nama dah sedap sangat dah tu... tapi jangan la ko buat bande bodoh... ape dengan buat sidang media orang kat luar akan anggap ko betul ke??? percaya la ramai yang akan cerca kau sebab ko dah la buat sidang media tu bawa kawan baik kau yang telah sah-sah nama dia pun terpalit dalam masalah ko ni... di situ orang lagi nampak ko memang nak salahkan semua permasalahan ini pada mak kau... 

 bagi aku la... betul ke salah ke jahat macam mana pun mak ko dia tetap mak ko la dik.... jahat ke baik ke dia memang mak ko dik... salah tau ko buat cam tu...ko buat sidang media cam tu... banyak dah ko remuk hati mak ko... ketahui la tersentak hati mak ko bukan terremuk camni pun ko dah boleh digelar anak derhaka tambahkan camni... sedih aku dik kalau jadi mak ko... rase cam terbako je perut aku... dah nak ngandungkan ko tu satu hazap gak tau sementara nak tunggu 9bulan dah cukup 9bulan nak beranakkan ko satu hazap plak nak bertarung nyawa... dah keluar ko kat dunia ni nak menyusu ko nak jaga ko nak besarkan ko nak hensemkan ko nak sekolahkan ko... aikkk ingat bende tu senang???? 

dalam sidang tu kawan baik ko cakap mak ko memang nak det ko je bukan nak ko... hello bagi aku dia xde hak nak berkata-kata... sorry i'm so emo sebab aku rase cam terbako je dengar sore itik dia dok bercakap.... hai dik aku nak cakap ckit ni... setitik susu yang mak ko susukan pada ko tu xdapat ko nak bayar sebab betapa besarnye pengorbanan mak ko tu tau.... ni ko nak ungkit ko dh bagi det kat family ko tapi diorang xhargai ko... bagi aku diorang bukan tak hargai ko mereka marah lagi ko sebab pompuan  ehhh silap plak kawan baik ko tu still together... sakit hati diorang ko tau x.... 

 yang lagi aku geram adalah sebab si kawan baik ko tu boleh warning suh mak ko buat permohonan maaf terbuka dekat dia sebab telah mengeret nama dia dalam masalah ini... kalau ko rase ko xpatut dipersalahkan ko patut blah je jangan dok kepit lagi ngan afiq... 


dah la aku xtau la ape nak jadi manusia zaman sekarang ni... ape la dengan mak sendiri pun nak marah pastu nak umum semua orang... cube ko contoh najwa latif dia de problem ngan bapa dia... bapa dia bagi statement kat media cakap dia anak bermasalah... tapi tengok response dari dia adalah no komen ni masalah family xperlu digembar -gemburkan... tengok orang yang ade akal buat kenyataan.... sorry aku sangat marah dengan perkara ini.. bende ni serius ok... bukan bande remeh.... korang rase aku betul ke salah... kalau salah aku pohon maaf la kan, ini pandangan aku je... pandangan korang semua aku xtau la kan...

 meh tengok pic diorang sedih ni... simpati aku ok....



 ni satu lagi... memang aku sedih tengok, sangat aku simpati ok.... aku nangeh guling tau....


korang xtengok lagi  video sidang media ni.... kalau korang tengok adoi kecian kat 2orang ni pastu de plak orang no 3 kat tepi tu... sedih sngguh aku....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan