Pengikut

Isnin, 6 Mei 2013

mimpi ngeriku.....

hai semua...

korang nak dengar citer mimpi aku x.... xkire la nak dengar ke nak baca ke idak aku nak tuleh gak kat sini... pe hal ayat aku ni arr... hentam je la.... maklumla baru pas PRU13 aku dalam terkejut ckit so terbawa-bawa dalam ni....

 ok citer dia camni... malam sabtu lepas... aku tido agak awal la dalam pukul 10.30 malam... ntah ape yang letih sangat aku pun xpasti.... aku mimpi ngeri korang..... aku mimpi en.zaza nak kawen lain... serius memang dia gedik terkinja-kinja nak kawen lain ni... tapi yang paling best aku xmarah... aku cool je, ikut je kehendak dia... so sweet aku dalam mimpi tu.... solehah sangat... nak payung emas kot... dalam mimpi tu aku n en.zaza dah ade 3orang anak... auni time tu umur dalam 9tahun, adik dia 5tahun boy yang bongsu girl dalam 2tahun kot...  dalam mimpi tu aku dah xbekerja aku suri rumah sepenuh masa.. sebab en.zaza sangat kaya... keja hebat... tapi aku dah lupa keja ape dalam mimpi tu... tapi aku perasan la kan dalam mimpi tu en.zaza sweet, macho lebih dari biasa..... hahahaha orang nak kawen lagi mesti la hebat lebih dari biasa... nasib dalam mimpi je kan... 

dalam mimpi tu en.zaza ni jenis cool, baik, sporting, cam dia sekarang tapi lebih tenang ckit..... yang xboleh blah adalah terlebih gatai dari yang realiti... uishhh boleh dalam mimpi tu aku dengar dia dok gayut dalam fon ngan pompuan tu terkinja-kinja... ishhh gedik benor laki aku dalam mimpi tu... tapi aku ni punye la baik... ikut je.. bile en.zaza gtau dia nak kawen lain.. aku just tanye dia kenapa kawen lain ape sebab yang dia nak menikah lagi satu... dia jawap dia mampu, dia dapat bahagikan masa, dia akan n mampu adilkan kami n nak elak buat dosa lakang aku... weii aku dalam mimpi tu just minta dia bawa pompuan tu jumpa aku.. n bile dah jumpa aku setuju... baiknye aku... biar betul... sangat baik sampai aku naik heran ni aku ke orang lain ni... yang pompuan ni biasa la kan nak jadi yang ke 2 agak ngeri kit la perangai dia.. maklum la mimpi aku.. so yang baik banyak la aku kan... hahahahaahahaha... dia pun manje bukan main la ngan en.zaza ni... en.zaza pun layan la siap leh en.zaza dok warning dia jangan buat bende yang abg xsuke nye... cam dia warning aku time cinta dulu... time aku dengar n tengok layanan en.zaza bagi kat pompuan tu.. terdetik dalam hati aku en.zaza memang sayang pompuan tu macam dia sayang aku... dalam masa yang sama aku terasa satu perasaan yang aku sangat cemburu.... sedih.... terluka.... perasaan yang sangat berat aku terpaksa tanggung sakit hati ni... xtau nak cakap camne...... walaupun aku dah redha dia nak kawen lagi satu aku ikhlas dia kawen.. tapi naluri cemburu seorang isteri tu aku dapat rase.... sebak dada ni... sakit jangan cakap... aku tengok anak-anak aku... aku rase macam kenapa benda ni jadi dekat aku..... aku nak dia milik aku n anak-anak tapi aku dalam dilema.... terpaksa rela walaupun terpaksa.... aku menangis-menangis bersungguh-sungguh ni.... terus aku terjaga air mata ni berderai-derai penuh muka... xtau la mak aku dengar ke dak aku teriak dalam mimpi ngeri tu... yang best en.zaza sedap diulit mimpi aku merauang camne pun dia xdengar... aku bagun lap air mata sambil nak gelak... dalam pada tu aku bersyukur aku mimpi je... bukan betul pun... hahahahaahahaaaaa aku bangun kejut en.zaza siap cerita time tu gak... dia boleh gelak senyum-senyum siap tanye lawa x pompuan tu ayg.. kalau betui pun best gak.... amboiiiii kauuuuu sonok.... yang anak tiga orang tu dia kata cam cun je kan umur anak-anak kite dalam mimpi ayg.. uishhh aku xde mase nak citer sai anak-anak... sekarang ni fokus anak ni dulu n kesihatan aku yang on off ni....

maybe Allah sengaja nak bagi aku mimpi tu sebab aku ni kalau en.zaza tanye dia nak ngorat ke nak kawen ke.. aku selalu bagi jawapan.. kalau dah mampu kawen je ayang xhalang.... xpe redha tu lebih baik dari nak menangis berebut... sekali dia Dia bagi aku mimpi ni.. hambek kau.... dalam mimpi aku boleh menangis bagai nak rak camne kalau realiti.... uishhhh semangat sungguh mimpi aku tu....
 
 pada en.zaza sesungguhnye ungkapan dari mulut wanita tu kadang xsama dengan hati dia... saya rasa saya xcukup kuat tuk dugaan awak nak kawen lain iye... tolong padamkan niat nak kawen lain kalau ade... walaupun awak rase cam dah mampu sangat....

5 ulasan:

  1. muahahahaaa.. hamek kau!
    baru mimpi kan... kecut perut.. heheee

    BalasPadam
  2. hahahaha.. hampeh punye mimpi...
    tu la allah sengaja nak aku rase kot...
    pndai sngt bagi jawapan selamat.. skali dia bg rasa... nasib dalam mimpi

    BalasPadam
  3. ha.. tau pon... aku wlpn tk pernah alami even dlm mimpi pon aku tau aku sgt tak kuat & tak mampu nk berkongsi kasih..
    sbb tu aku awal2 menolak.. kita bkn nai.. sdgkn siti aishah pon pernah cemburu kan... itulah hakikatnya hati wanita... huhuu

    BalasPadam